olivias

Alla inlägg under februari 2013

Av Olivia - 27 februari 2013 18:05

Helluee!

Gjorde ett litet gulligt kollage av några snygga grejer jag hittade på Polyvore. Ska snart dra ut med syrran, våran kompis och hennes fina vovve. Hörs!

 

Magtröja - MANGO

Stilettklackar - Manolo Blahnik

Kappa - Miu Miu

Väska - ZARA

Keps - Ingen aning

Kjol - Nelly.com (Stars by Jonas Hallberg)

Guldkedja - Nelly accessories

Loafers - Jeffrey Campbell

A-klänning - Miu Miu

Solbrillor - Ingen aning

Skor - Jeffrey Campbell

Baddräkt - Miu Miu

Av Olivia - 26 februari 2013 15:50

Helluee!

Känner att jag verkligen inte kan komma på något att skriva om. Och det suger, haha. Jag har ganska mycket plugg i skolan just nu. Två förhör imorgon, biologi och religion. Så jag ska plugga det nu, så hörs vi nör jag fått inspiration!

 

Av Olivia - 25 februari 2013 15:43

Helluee!
Ville slänga in lite olika klipp som olika youtubers har gjort. Mina "favoriter", tycker alla är grymma. Men dessa kan ni titta på om ni inte haar någon större koll på youtubers.


Sam Pepper & Jack Harries ( Elevator prank)


Mazzi Maz (Awkward chat up lines)


Marcus Butler & Jack Harries (Car pranking)


Sam Pepper (Old man prank)

Av Olivia - 11 februari 2013 21:10

Hej hej!
Idag har min bästis och hennes syrra varit här. Vi hade superkul, as always!
Nu kollar jag på Top Model Sverige. Någon annan som gör det?

Av Olivia - 9 februari 2013 20:16

Hallojs!
Lördagskväll och jag är sjuk. Halsont, huvudvärk och probably fever :( Hoppas ni mår bättre än mig. Och att ni får en trevlig kväll!

Av Olivia - 8 februari 2013 12:28

Hej!
Har haft NP idag, när man var klar fick man dra hem. Så jag åkte hem vid 10.30, har en sådan huvudvärk :( Ville bara berätta att jag ska till London på onsdag, can't wait! Har ni några tips, får ni hemskt gärna skriva dom till mig.

Av Olivia - 5 februari 2013 17:38

Hej!
Har gjort en egen fotobok på någon hemsida. Kunde bara ha 20 bilder, men ändå värt! Då kan jag bläddra i den när jag känner mig nere eller saknar Thailand, helt enkelt! Så den kom med posten idag, happygirl.com

Av Olivia - 5 februari 2013 12:36

Helluee!
Ångrar så att jag inte köpte dessa i Thailand. Dom var dock för små, men men. Gjort är gjort, tyvärr...

Presentation

Hej!
Som ni ser så har jag raderat alla mina inlägg, ville ha en ny start helt enkelt!
PUSS

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards